Monday 1 October 2012

Skull fascination

W końcu się zebrałam na pisanie również w języku polskim:)
Mam na sobie sukienkę ze sklepu wysyłkowego (wysyłka za darmo) www.choies.com, dodatki: naszyjnik-Asos, pierścionek-TopShop, torebka-Blanco. Sporo osób pyta mnie o buty..kupiłam je ponad 3 lata temu na lotnisku w Londynie, zupełny przypadek za długa przerwa pomiędzy lotami a okazały się trafem w dziesiądke:)
Ostatnio miałam problem ze zorganizowaniem czasu i fotografa do zrobienia zdjęć. Tym razem zgodził się mi pomóc kolega,sami oceńcie jak wyszło:)

Some of you do not like the skull symbol but I really like it:) I saw this dress on Lookbook few weeks ago, I had to buy it:) Dress is very colorful itself so I didn't add many accessorizes to it. Black purse with cooper chain, brown boots (bought 3 years ago), necklace and earring from Asos and ring from TopShop. I hope you like it:)






4 comments:

  1. Ooo, bardzo fajne i klimatyczne zdjęcia Nam zaprezentowałaś! Bardzo podoba mi się Twoja sukienka i buty, wszystko tworzy bardzo fajną całość, brawo! :)

    Pozdrawiam! :*

    ReplyDelete