Tuesday 9 October 2012

Galaxy Leggings& Local Heroes

Leginsy galaxy wyprodukowane przez wiele marek podobały mi się od początku. Pierwszy raz zobaczyłam je na stronie Black Milk Clothing ,kupiłam wtedy spódniczkę z katedrą i getry w krzyże, nie mogłam już sobie pozwolić na kolejne getry..całe szczęście niedługo potem udało mi się znaleźć bardziej dotępne finansowo werjse. W zeszłym miesiącu skusiłam się i kupiłam je na romwe.com. Getry są same w sobie bardzo kolorowe, dobieram do nich białe lub czarne koszulki, czarne buty lub trampki. Mam na sobie koszulkę polskiej firmy Local Heroes, ostatnio wiele polskich marek produkuję naprawdę fajne ciuchy, bardzo chętnie je wspieram:) Marynarka z Szafobrania (w Krakowie często organizowane prze Cafe Shafe i Innuendo), buty Stradivarius, dodatki Asos i Lilou.

I wanted to buy galaxy leggigns since I saw them about a year ago but I already ordered Cathedral skirt and Cross leggings from Black Milk and honeslty I could not afford another pair. Many companies started producing same pattern leggings so a month ago I decided to get ones from romwe.com. I love themJ Since they are very colorful I wore white Local Heroes t-shirt (love the printJ) and black jacket from SH, shoes are not plane black but I hope it’s not too much..



4 comments:

  1. galaktycznie pozytywnie:P

    ReplyDelete
  2. Super zestaw :) Najlepsze buty!

    ReplyDelete
  3. super,wszystkie stylizacje mi się podobają .Obserwuję i liczę na rewanż :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hej:) widzę że kupilaś coś z blackmilka:) byłoby super jakbyś mi odpisala :) ja wlasnie dostalam dziś paczkę. wszystko super, ale urząd celny naliczył mi podatek, ale do kwoty podstawowej zakupu dodał swoje kosty transportu prawie 150zł.. Nie wiem czy to normalne, i chcialam sie dowiedziec czy też tak miałas:) Paczka przyszla FedEX. Dzięki! to mój mail: bernaspaulina@gmail.com

    ReplyDelete